משכנתא לגיל הזהב

רבים המגיעים לגיל הזהב מוצאים את עצמם עם הון עצמי נזיל – ובעיקר עם רצון לרכוש דירה עבורם או עבור הילדים. אלא שהמשימה הזו הופכת להיות קשה יותר ככל שהגיל מתקדם, ובנקים רבים לא ששים לתת משכנתא לבני גיל הזהב, גם אם מצבם הכלכלי הוא טוב. החשש העיקרי הוא מגילם ומהעובדה שבאיזשהו שלב יאבדו את כושר עבודתם ואין ערובה לכך שיצליחו להחזיר את המשכנתא. כשהבנק כן מאשר, לרוב התנאים שלו מחמירים יותר והריביות גבוהות, תוך ניצול חוסר הידע של מבקשי המשכנתא וההשתוקקות שלהם לקבל אותה כמעט בכל מחיר. יועץ משכנתאות פרטי – המחויב קודם כל לכם ויילחם עבורכם את המלחמה מול הבנקים – יכול לסייע בהשגת משכנתא אטרקטיבית.

משכנתא לגיל הזהב – מהם הפתרונות הזמינים?

השגת משכנתא דרך הבנקים היא אמנם משימה מאתגרת, אך אפשרית. לרוב, היא תהיה מלווה בריבית גבוהה ובהצגה של בטוחות, ומכאן גם החשיבות בייעוץ משכנתאות פרטי שיקיים משא ומתן קדחתני עם הבנקים כדי להשיג את ההצעה הטובה ביותר. כמו כן, קיימת אפשרות של לקיחת 'משכנתא הפוכה', המשעבדת את הנכס הקיים של מבקשי המשכנתא כנגד ההלוואה, וזאת מתוך הנחה שיש להם נכס קיים והמשכנתא היא עבור רכישה של נכס נוסף. במידה וקבלת המשכנתא אינה מתאפשרת דרך הבנקים, ניתן לפנות לגופים חוץ בנקאיים המתמחים במתן משכנתאות לאוכלוסיות מסורבות. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שהבנקים וכן הגופים החוץ בנקאיים הינם גופים פיננסיים, אשר שואפים בראש ובראשונה לשמור על האינטרס שלהם ועל כן גובים ריבית גבוהה במיוחד על מנת לגשר על הסיכון שבמתן משכנתא לגיל השלישי.

משכנתא לגיל הזהב לוקחים עם יועץ משכנתאות פרטי

עומדים בפני לקיחת משכנתא לרכישה של נדל"ן? אל תעשו את זה לבד. לאורך השנים פגשנו בזוגות רבים אשר נטלו משכנתא בתנאים מחמירים ובריבית גבוהה, ובמילים אחרות נוצלו על ידי הבנק. מניסיוננו הרב – ניתן להשיג משכנתא לגיל השלישי בתנאים טובים ובריבית סבירה, ואנו מתחייבים לסייע גם לכם לקבל אותה. פנו אלינו ליעוץ משכנתאות פרטי – מקצועי ואישי – ששם את האינטרס שלכם בראש סדר העדיפויות.

השאירו פרטים

ונקבע שיחה ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

דילוג לתוכן