משכנתא לרכישת קרקע

מרבית האנשים בישראל נוטלים משכנתא על מנת לקנות דירה, אך בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים שבוחרים באופציה אחרת – משכנתא לצורך רכישת קרקע. בין אם אתם מתכננים לבנות בה בעתיד את ביתם ובין אם בכוונתכם למכור אותה בתקווה שהשווי שלה יאמיר במהלך השנים – משכנתא לרכישת קרקע ניתן לקבל בכל הבנקים, אך התנאים שלה מעט שונים. בעזרת יועץ משכנתאות פרטי, שרואה את האינטרס שלכם לפני הכול, תוכלו לקבל משכנתא לרכישת קרקע בתנאים הטובים ביותר עבורכם.

הקשיים של הבנק במתן משכנתא לרכישת קרקע – וכיצד ניתן להתגבר עליהם

משכנתא לקניית מגרש בלבד היא לא עסקה שהבנק אוהב לאשר. בניגוד לדירת מגורים אשר משועבדת לבנק במהלך שנות תשלום המשכנתא ואותה הוא גם יוכל למכור במקרה בו תצליחו לעמוד בהתחייבות שלכם – קרקע לבנייה יהיה לו קצת יותר קשה למכור. בשל הסיכון המסוים, תנאי המשכנתא והריביות שלה גדולות יותר, הבנקים לא נוטים לתת יותר מ-60% מימון לרכישת קרקע, וזאת על אף שמבחינת שיעור אחוז המימון – התקרה זהה למשכנתא עבור רכישת דירה – 75%. על מנת לקבל משכנתא לרכישת קרקע בתנאים המתאימים לכם, כדאי לפנות ליועץ משכנתאות פרטי, שבניגוד לבנקים – רואה קודם כל אתכם.

תהליך בקשת משכנתא עבור רכישת קרקע

גם אם אתם מתכננים לבנות בעתיד הקרוב בית על המגרש החדש, כדאי להפריד בין המשכנתאות שכן לכל עסקה יש את המסלולים המומלצים לה. בשלב הראשון יש לאתר את המגרש הרצוי ולוודא שהוא רשום על שמו של המוכר בטאבו ושאין עליו שעבודים שונים. לאחר מציאת המגרש, אנו ניגש עבורכם לבנקים השונים על מנת לקבל את האישור העקרוני למשכנתא, ונתכנן ביחד אתכם את תמהיל המשכנתא האידיאלי שיאפשר לכם לעמוד בהחזרים תוך הסתכלות שנים קדימה. עם קבלת האישור העקרוני, תתבצע הערכת שווי של הקרקע מטעם שמאי מקרקעין של הבנק. חשוב לדעת – בבקשת משכנתא לרכישת קרקע לא תצטרכו להציג תוכניות והיתרי בניה.

משכנתא לרכישת קרקע – יעוץ משכנתאות פרטי

זקוקים למשכנתא לצורך רכישת קרקע? כדאי לעשות זאת עם יועץ משכנתאות פרטי, אשר ידאג לנהל בשמכם משא ומתן עם הבנקים ולעמוד על האינטרסים שלכם. צרו עמנו קשר לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי ואישי, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממשכנתא שנותנת שקט נפשי.

השאירו פרטים

ונקבע שיחה ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

דילוג לתוכן