משכנתא לכיסוי חובות

מרבית הישראלים מצויים בחובות לבנק, בין אם בתצורה של אוברדרפט ובין אם כתוצאה מנטילת הלוואות. משכנתא לכיסוי חובות, או בשמה השני "משכנתא לכל מטרה", משמשת כפתרון לכיסוי נרחב של החובות בדרך להבראה כלכלית. את מסלול המשכנתא, שנבנה ומתוכנן בדיוק כמו משכנתא לרכישת דירה, כדאי לעשות עם יועץ משכנתאות פרטי שבוחר באינטרס שלכם ולא בזה של הבנק, ושואף שהכסף ישאר אצלכם

מהי משכנתא לכיסוי חובות?

המינוס התמידי בחשבון הבנק, בתוספת של הלוואה אחת לפחות, גוררים איתם ריביות גבוהות ויחס לא סימפטי מהבנק שמתבטא בסירוב כמעט לכל בקשה שלכם ובהצבת תנאים מחמירים. באמצעות משכנתא לכיסוי החובות, הבנק ממשכן את הדירה שלכם ונותן לכם הלוואה בגובה של עד 50% מהשווי שלה, וזאת בריבית נוחה יחסית ובפריסת תשלומים ארוכה. עם כספי ההלוואה, כמובן, סוגרים את החובות ומשתחררים מהעול. במידה וברשותכם משכנתא לרכישת דירה שעדיין משולמת, אזי היא תילקח בחשבון על פי הנוסחה הבאה: שווי הדירה לחלק ל-2, פחות סכום המשכנתא שעוד נותר לכם לשלם. לדוגמה, אם שווי הדירה שלכם הוא מיליון ₪, ונותרו לכם להחזיר עוד כ-300 אלף ₪ מהמשכנתא, תוכלו לקבל מהבנק שלכם הלוואה בגובה של עד 200,000 ₪.

מהם היתרונות של משכנתא לכיסוי חובות?

הלוואה אחת גדולה תהיה משתלמת ונוחה יותר ממספר הלוואות קטנות – הן בריבית המצטברת והן ביכולת שלכם לשלוט על ההתחייבויות שלכם. ואכן, משכנתא לכיסוי חובות היא צעד ראשון בדרך להבראה כלכלית, ובלבד שאחריה מחליטים לצאת לדרך חדשה – ומיישמים זאת. עם זאת, הפתרון מומלץ בעיקר למי שמצוי בחובות גבוהים יחסית ולא מצא דרך אחרת, כדוגמת הגדלת הכנסות והוצאת הקטנות, על מנת לכסות אותם.

משכנתא לסגירת חובות מתכננים רק עם יועץ משכנתאות פרטי

תהליך קבלת משכנתא לכיסוי חובות עשוי להיות מסובך ומורכב יותר, על אף שהבנק נוטה לתת אותה כל זמן שמבקש ההלוואה עומד בהתחייבויותיו ואין בעיות של ממש בחשבון הבנק. מניסיוננו, פגשנו בטווח רחב של ריביות על משכנתא לכיסוי חובות – החל מ-3 אחוזים ועד למעל 6 אחוזים, ובתמהילים שונים אשר בטווח הרחוק לא מיטיבים עם הלקוח. אם אתם עומדים בפני לקיחת משכנתא לכיסוי חובות, צרו עימנו קשר לקבלת שירות יעוץ משכנתאות מקצועי וליווי אישי, על מנת לקבל החלטה מושכלת שתוציא אתכם לדרך חדשה.

השאירו פרטים

ונקבע שיחה ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

דילוג לתוכן