משכנתא לשיפוץ והרחבה

מימון לשיפוץ או הרחבת הנכס שלכם, כבר לא חייב להיות מעמסה כלכלית או חלום בלתי אפשרי – משכנתא לשיפוץ והרחבה היא פתרון כלכלי שיאפשר לכם לממן את השיפוץ בצורה מחושבת ונכונה. בהגדרה, שיפוץ כולל תיקון תשתיות, הנגשת הבית לסיעודיים/נכים, הגדלה או הרחבה של הבית כדוגמת הוספת חדר או הגדלת מרפסת, שיבוח הנכס מבחינה קוסמטית ואפילו רכישה של רהיטים ומוצרי חשמל. חשוב לזכור שלצורך שיפוץ והרחבה של הבית יש צורך בהוצאה כספית, אך ערכו של הנכס עולה בהתאמה ובעתיד אף עשוי להחזיר את ההשקעה.

כיצד מתכננים משכנתא לשיפוץ והרחבה?

ראשית, על מנת להרחיב את הבית יש להמציא לבנק היתר בנייה. אחרת, הבנק לא יאפשר כיסוי. במקרים מסוימים בהם ההלוואה כבר ניתנה, תצטרכו להתמודד עם החזרתה בתוספת עמלת פירעון מוקדם. לכן, במידה וברצונכם להגדיל את הבית, יש לדאוג להיתר מתאים מהרשות טרם הפנייה לחיפוש משכנתא, או במקביל לה. על מנת לקבל משכנתא לשיפוץ והרחבה יש צורך למשכן את הנכס כנגד ההלוואה הניתנת. לרוב, הלוואה זו ניתנת בתנאים פחות טובים ממשכנתא לרכישת דירה הן בהיבט הריבית והן בהיבט פריסת ההחזר, אך ייעוץ וליווי של יועץ משכנתאות פרטי יכול לסייע בידיכם להשיג משכנתא אטרקטיבית מזו שהבנק יכול להציע לכם. ההלוואה הינה בגובה של 50% משווי הנכס על פי הערכת שמאי מטעם הבנק, פחות יתרת המשכנתא הקיימת, במידה וישנה.

משכנתא לשיפוץ והרחבה לוקחים רק עם יועץ משכנתאות פרטי

בניית מסלול המשכנתא היא משימה מאתגרת, והשלכותיו של הסכם המשכנתא ישפיעו עליכם לעוד שנים קדימה. החלטה כלכלית משמעותית שכזאת – כדאי לתכנן בתבונה. באמצעות יעוץ וליווי של יועץ משכנתאות פרטי, תוכלו להבטיח לעצמכם שמי שבונה עבורכם את תמהיל המשכנתא, רוצה שתשלמו פחות. אם אתם עומדים בפני שיפוץ או הרחבה של הנכס שלכם, צרו עמנו קשר לקבלת יעוץ וליווי משכנתאות פרטי שמציב אתכם בראש סדר העדיפויות ורואה את האינטרס שלכם לפני הכל.

השאירו פרטים

ונקבע שיחה ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

דילוג לתוכן