משכנתא מחיר למשתכן

תוכנית "מחיר למשתכן" של משרד האוצר היא תוכנית לשיווק קרקעות במחיר מיוחד – בעיקר בפריפריה. זוכי ההגרלה במחיר למשתכן נהנים לא רק מדירה בהנחה של עשרות אחוזים (מאות אלפי שקלים), אלא גם משיעור מימון משכנתא אטרקטיבי שמפחית באופן משמעותי את ההון העצמי שיש להעמיד לצורך העסקה. עם זאת – גם בכל הטוב הזה יש מלכודות, והמלכודת במחיר למשתכן הם הבנקים, שמנסים למזער את הסיכונים שלהם ולגבות יותר על חשבונם של נוטלי המשכנתא. יועץ משכנתאות פרטי יסייע לכם ליהנות מהזכייה בדירה – גם בכל הקשור למשכנתא נוחה.

אחוז המימון במחיר למשתכן

אמנם הדירה במחיר למשתכן ניתנת לכם בהנחה, אך אחוז מימון המשכנתא נקבע על פי שווי הדירה בשוק – שהוא כאמור גבוה במאות אלפי שקלים. המשמעות היא ששיעור המשכנתא מגיע עד לכדי 90%, כשלזוכי הדירה נשאר להעמיד הון עצמי נמוך יחסית, ולכל הפחות של 100,000 ₪. זוכי המחיר למשתכן בערים מסוימות ופריפריאליות בהן יש צורך לעודד התיישבות, יקבלו בנוסף לתנאים המצוינים גם מענק של כמה עשרות אלפי שקלים, בהם יוכלו להשתמש לטובת העמדת ההון העצמי.

תמהיל משכנתא מחיר למשתכן

את הליך נטילת משכנתא במחיר למשתכן כדאי להתחיל עוד לפני הזכייה בדירה, שכן אז הזמן קצר יחסית והמלאכה ממילא מרובה. כבכל משכנתא, תמהיל משכנתא הוא הרכב המסלולים מהם בנויה המשכנתא. בחירה בתמהיל המתאים לכם היא חשובה לאין שיעור, ותשפיע על גובה ההחזרים החודשיים ועל איכות החיים שלכם. משכנתא מחיר למשתכן דורשת תכנון והעמקה, דווקא בגלל שיעור המימון הגבוה והריביות הנלוות שלו. את המשא ומתן עם הבנקים לא כדאי לנהל לבד, שכן הבנק לא נותן דבר בחינם ולא עושה עמכם טובה או חסד, אלא כמו כל גוף פיננסי – חושב קודם כל על הרווחים שלו. אז כיצד יועץ משכנתאות יכול לסייע לכם?

נטילת משכנתא במחיר למשתכן

בתהליך נטילת משכנתא במחיר למשתכן אנו בונים עבורכם את תמהיל המשכנתא הטוב והמותאם ביותר לצרכים וליכולות הכלכליות שלכם. בהמשך, אנו פונים לבנקים למשכנתאות בשמכם למשא ומתן קדחתני על מנת להשיג את המשכנתא לפי התמהיל שבנינו עבורכם. לאחר קבלת אישור עקרוני למשכנתא, אנו פותחים עבורכם תיק משכנתא, מזמינים שמאי לביצוע הערכת שווי של הנכס מטעם הבנק, רוכשים עבורכם ביטוח משכנתא וכל מה שנותר לכם זה להגיע לחתימה על ההסכם. יועץ משכנתאות פרטי ובלתי תלוי בבנק יבנה עבורכם את המסלולים המתאימים לכם וישיג עבורכם את הריביות והתנאים הטובים ביותר. יועץ משכנתאות עובד עבורכם ולא עבור הבנק!

מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לחשוב על המשכנתא

בין אם זכיתם בדירה במחיר למשתכן או שהגשתם את מועמדותכם, מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לחשוב על המשכנתא ולבנות אותה צעד אחר צעד. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת יעוץ וליווי מקצועי ואמין, שיסייע לכם לקבל את המשכנתא הטובה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם.

 

 

השאירו פרטים

ונקבע שיחה ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

דילוג לתוכן