משכנתא למשפרי דיור

אם יש משהו שהוא מורכב יותר מלקחת משכנתא, זה לקחת משכנתא על משכנתא. משפרי דיור הם מי שמעוניינים למכור את נכס הנדל"ן שלהם לטובת רכישת נכס נדל"ן משופר, או במילים אחרות – למכור דירת 3 חדרים בבניין ישן לטובת דירת 4 חדרים בבניין חדש, למשל. כדי להכיר את כל האפשרויות העומדות בפניכם ולעשות את הבחירה הטובה ביותר, כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי שהינו חיצוני לבנק, ושדואג קודם כל לאינטרס שלכם.

משכנתא חדשה על זו הקיימת

 לציבור משפרי הדיור ישנן אפשרויות שונות ללקיחת משכנתא נוספת על זו הקיימת: סילוק משכנתא קיימת באמצעות הרווח ממכירת הדירה (במידה וניתן למכור אותו לפני הרכישה וכשיש מקום מגורים זמני), הלוואת גישור, גרירת משכנתא ועוד. כל אחת מהאפשרויות צריכה לקחת בחשבון משתנים רבים וגם לא מעט ענייני מיסים, שכן במידה ואתם מחזיקים בו זמנית בדירה הקיימת ובדירה החדשה, המדינה עשויה לראות בכם משקיעים ולדרוש מכם מס גבוה יותר. במקרה של לקיחת משכנתא חדשה בנוסף על זו הקיימת, יש חשיבות יתרה להתייעצות עם יועץ משכנתאות מקצועי אשר יציג בפניכם את האפשרות המשתלמת ביותר.

 למה כדאי לקחת משכנתא לאחר התייעצות עם יועץ משכנתאות פרטי?

 מרבית הזוגות בישראל לוקחים משכנתא מבלי להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי שאינו חייב דבר לבנק אלא מייצג אותם. הדבר נכון אף יותר כשמדובר במשכנתא שניה – כשכבר נדמה שאנחנו יודעים הכול על משכנתא ומסוגלים להסתדר לבד. כפי שניתן להבין, ההיפך הוא הנכון. משכנתא שניה היא אמנם צעד מבורך שמעיד על התרחבות התא המשפחתי ו/או יכולתכם הפיננסית להתקדם לשלב הבא – אך היא דורשת תכנון מקדים ומעמיק. בניגוד ליועצי משכנתאות בנקאיים אשר מחויבים קודם כל לבנק ולרווחים שלו, יועץ משכנתאות פרטי ובלתי תלוי בבנק יבנה עבורכם את המסלולים המתאימים לכם וישיג עבורכם את הריביות והתנאים הטובים ביותר. יועץ משכנתאות עובד עבורכם, ולא עבור הבנק!

לא לוקחים לפני שמתייעצים

עומדים בפני לקיחת משכנתא שניה? מעוניינים לשפר את הדיור שלכם ומתלבטים בנוגע לאפשרויות העומדות לרשותכם? צרו עמנו קשר לטובת יעוץ וליווי ללקיחת משכנתא למשפרי בשירות מקצועי, אמין ותוך הצבת האינטרסים שלכם בראש סדר העדיפויות.

דילוג לתוכן