משכנתא לרכישת דירה

רכישת דירה היא ללא ספק אירוע מרגש ומשמעותי בחיים, אך ברוב המקרים – נלוות אליה גם משכנתא, שהיא שם נרדף לעול כלכלי. עם יועץ משכנתאות מקצועי ובלתי תלוי שנאמן קודם כל לכם, תקבלו ייעוץ וליווי למשכנתא בתנאים אשר מתאימים לכם, משקפים את יכולת ההחזר שלכם ובריביות מנמליות מבלי להרגיש חנוקים.

מה זה תכנון משכנתא ולמה כל כך חשוב לתכנן אותה? 

כדי להצליח להתמודד עם החזר המשכנתא בצורה המיטבית, יש חשיבות גבוהה להתאמה אישית שלה, ובאופן כללי – לבחירה נכונה של תמהיל המשכנתא. מסלולי המשכנתא השונים מצריכים בחינה מעמיקה של הכנסות המשפחה ואפילו של השינויים העתידיים, כמו אדם נוסף שעתיד להצטרף לתא המשפחתי או קבלת פיצויים משמעותיים ממקום העבודה. כשבוחרים את תמהיל המשכנתא, מומלץ להסתכל קדימה לפחות לטווח של 15 השנים הבאות. איך עושים את זה בצורה הנכונה? בעזרת יועץ משכנתאות, אשר מקבל מכם את הנתונים ובונה עברוכם תמהיל משכנתא המדויק למידות שלכם.

תהליך קבלת המשכנתא דרך יועץ משכנתאות פרטי

תהליך קבלת משכנתא מתחיל במציאת הכלה המיועדת, הלא היא הדירה. לאחר שמצאתם את הדירה המתאימה, ולאחר שבנינו את התמהיל הנכון עבורכם, אנו פונים לבנקים למשכנתאות בשמכם למשא ומתן קדחתני על מנת להשיג את המשכנתא לפי התמהיל שבנינו עבורכם.  לאחר קבלת אישור עקרוני למשכנתא, אנו פותחים עבורכם תיק משכנתא, מזמינים שמאי לביצוע הערכת שווי של הנכס מטעם הבנק, רוכשים עבורכם ביטוח משכנתא וכל מה שנותר לכם זה להגיע לחתימה על ההסכם.

למה כדאי לקחת משכנתא לאחר התייעצות עם יועץ משכנתאות פרטי?

הידעתם? 60% מהזוגות בישראל לוקחים משכנתא מבלי להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי שאינו חייב דבר לבנק אלא מייצג אתכם. הם פונים לבנק, ובטוחים שתובא לידיהם ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר. מה שהם לא יודעים – זה שהבנק או מי מטעמו רוצה להרוויח כמה שיותר ולכן המסלולים והריביות שיקבלו מהבנק משרתים את האינטרסים של הבנק ולא של הזוגות – וכך למעשה הבנק מרוויח. יועץ משכנתאות פרטי ובלתי תלוי בבנק יבנה עבורכם את המסלולים המתאימים לכם וישיג עבורכם את הריביות והתנאים הטובים ביותר. יועץ משכנתאות עובד עבורכם ולא עבור הבנק!

לא לוקחים לפני שמתייעצים

עומדים בפני לקיחת משכנתא? מעוניינים לרכוש דירה ומתעניינים בנוגע לאפשרויות העומדות לרשותכם? צרו עימנו קשר לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי ואמין תוך הצבת האינטרסים שלכם בראש סדר העדיפויות.

השאירו פרטים

ונקבע שיחה ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

דילוג לתוכן